Tiener diensten GK Tiener diensten GK
Dit seizoen nodigen wij de jongeren van 12-15 jaar we van harte uit voor de tienerdienst op de 3e zondag van de maand. We zijn dan niet in de kerkdienst maar wel in de soosruimte van de kerk. We maken er dan een mooie ochtend van rondom het materiaal van de PKN wat aansluit bij het jaarthema. Daarnaast willen we ook een diaconaal project doen voor DOK16.
De data zijn: 21 januari, 18 februari en 17 maart.
TOT DAN!
Groetjes van Tea Veenstra en Joke Talsma

Op 10 en 17 december hebben we met de jongeren in de hal gestaan om kerstbroden te verzamelen.

Met de jongeren van de come together willen we graag voor stichting Dok 16 kerstbroden verzamelen.
Dok 16 is een stichting in Drachten speciaal voor kinderen uit minima gezinnen.
Zij helpen kinderen uit deze gezinnen d.m.v. goederen zoals schoolspullen, verjaardags- sinterklaascadeautje en vakantie activiteiten.

Deze gezinnen krijgen met de kerst een tasje met knutselmateriaal voor hun kinderen, om de vakantie door te komen.
Het leek Dok 16 heel leuk als daar een kerstbrood voor het hele gezin bij kon.
Graag willen wij hen hiermee helpen.
U kunt natuurlijk ook een gift geven voor de kerstbroden zodat wij ze kunnen kopen.