40-dagenboekje Kindernevendienst Gereformeerde Kerk 2021 40-dagenboekje Kindernevendienst Gereformeerde Kerk 2021

In de veertigdagentijd volgen we als Gereformeerde Kerk het project van “Kerk in Actie” over de werken van Barmhartigheid.
Voor de kinderen is er een eigen boekje gemaakt waarin elke week het project voor de kinderen wordt uitgelegd.
Ook is er aandacht voor Biddag en staan er ook nog gedichtjes en gebeden in het boekje.
De kinderen hebben een tasje gekregen met 7 cadeautjes, voor elke week 1.  In het boekje staat een opdracht te lezen die de kinderen kunnen gaan doen met het cadeautje van die week.
Veel plezier ermee en we hopen dat we zo van jong tot oud samen op weg mogen gaan naar Pasen!

Klik HIER voor het boekje.