Bauke en Evie Bauke en Evie
Samen aan tafel !
Op vrijdag 22 maart organiseren wij een Italiaans diner.
Voor één avond wordt de kerk omgetoverd in een Italiaans restaurant!

Wij verwelkomen u/jou graag aan tafel.

Ook kunt u/kun jij een maaltijd sponsoren voor iemand anders, die via het Leger des Heils voor deze avond wordt uitgenodigd. Gezellig samen eten!

Om dit mogelijk te maken zijn we op zoek naar:

• Natuurlijk mensen die komen eten en/of een maaltijd sponsoren (opgeven kan tot 8 maart en vol is vol);
  • Wie wil er voor 6 of 10 personen voor deze avond eten koken; (pasta of lasagne volgens een aangeleverd, gemakkelijk recept)
  • Chauffeurs die gasten van het Leger des Heils willen ophalen en weer thuis brengen.

De opbrengst van deze avond komt ten goede aan de jeugd die straks naar Albanië gaat om daar te helpen bij het zendingsproject van Bauke en Evie.

Reageer via email

Albanië heeft een speciaal plekje in het hart van de Deelstra's.

Sinds 2010 deden ze elke zomer mee aan een evangelisatieproject van hun kerk in een Albanees dorpje.

Ze hielpen mee met het organiseren van een tiendaags activiteitenprogramma met onder meer een Bijbelspelweek voor kinderen, een vrouwenmeeting en jongerenavonden.

Ook zochten ze ouderen en families thuis op.
Op deze manier bereikten ze het hele dorp met het Evangelie.

Lees meer over Bauke en Evie